22.3.14


Mjafton të thuhet se dy futbollistët më të mirë janë në garë për këtë ose atë trofe dhe instinktivisht vëmendja secilit  do t’i shkonte te Lionel Messi dhe Cristino Ronaldo.

E saktë: Dy lojtarët më të mirë në botë sot sërish do të jenë përballë njëri-tjetrit në një ndeshje kaq të madhe sic është “El Clasico”. Ronaldo vitin e kaluar ishte më i mirë dhe fitoi madje edhe Topin e Artë, por sic po rrjedhin gjërat këtë edicion shumë lehtë mund të përfundoj më poshtë.   Pavarsisht që ka shënuar më pak, statistikat e favorizojnë argjentinasin duke marrë për bazë mesataren dhe ngritjen e shpejtë në disa nga ndeshjet e fundit të zhvilluara.

Lionel MESSI 
Ndeshjet e zhvilluara:                          31 (28 si startues), 31 gola 
La Liga:                                                21 ndeshje, 18 gola 
Golat në Ligën e Kampionëve:          8 
Copa del Rey:                                      5 ndeshje, 5 gola 
Golat nga gjuajtjet e lira:                     2 
Asistimet në La Liga:                          9 

Cristiano RONALDO 
Ndeshjet e zhvilluara:                          37 ndeshje, 41 gola 
Golat në La Liga:                                25 
Golat në Ligën e Kampionëve:         13 
Golat në Copa del Rey:                      3 
Golat nga gjuajtjet e lira:                     3 
Asistimet në La Liga:                             


0 comments:

Post a Comment