25.5.14





Në kategorinë e regjisorit më të mirë, çmimin e fitoi Alfonso Cuaron për filmin Gravity. Ky film fitoi edhe në kategorinë e kinematografisë më të mirë.



















Cate Blanchet u nderuar me Çmimin Oskar si Aktorja më e Mirë e vitit për interpretimin në filmin Blue Jasmine.




















Matthew McConaghay, për herë të parë i emëruar për Çmimin Oskar fitoi statujën e lakmuar në kategorinë e aktorit më të mirë për interpretimin e personazhit kryesor në filmin Dallas Buyers Club.























Gjatë mbrëmjes së djeshme është zhvilluar evenimenti i shumëpritur jo vetëm nga publiku por dhe nga emrat më të njohur me fame botërore të cilët , kanë qenë të nominuar për të qenë fituesit e cmimeve të ndryshme. Edhe përse në numër kanë qenë të shumtë, ata që janë nderuar me trofe ishin vetëm disa prej tyre.

Cmimin “fotografia më e mirë” e ka fituar filmi i suksesshëm : “12 years a slave”
“Regjizori më i mirë” ishte Alfonso Cuaron . i cili ka realizuar filmin “Gravity”
“Filmi më i mirë aksion me metrazh të shkurtër”  -  “Helium”
“Frozen” është shpallur “Filmi më i mirë i Animuar”
Filmi “Gravity” mund të themi se ai është nderuar me trofe të ndryshëm. Ai është shpallur : “Filmi me efektet më të mira vizuale”, “Filmi me skenar më të mirë”, ka fituar cmimin “Kinematografia më e mirë”, dhe “Muzika më e mirë”.
Aktori Matthew McConaughey ka arritur qe të fitojë cmimin “Aktori më i mirë në rol kryesor.” Ai është nderuar në këtë cmim pas pjesëmarrjes në filmin “Dallas Buyers Club”.
Ndërsa si “Aktorja më e mirë” përsëri në rol kryesor ka triunfuar Cate Blanchett, e cila është protagonist në filmin “Blue Jasmine.”
Jared Leto, është shpallur “Aktori më i mirë Jo protagonist” i cili njësoj si Matthew McConaughey ka luajtur në “Dallas Buyers Club”, një film ky i cili ka fituar dhe cmimin “Tualeti dhe stilimi i flokëve më i mirë.”
Cmimin “Aktorja më e mirë Jo protagoniste” e ka fituar Lupita Nyong’o.
Dokumentari më i mirë është shpallur “20 feet from Stardom”
Ndërsa trofeun “Filmi më i mirë i animuar me metrazh të shkurtër” e ka fituar Mr. Hublot

0 comments:

Post a Comment