27.5.14

Kush ishte personi që e përqafoi Ronaldo pas ndeshjes finale Real Madrid – Atletico Madrid 4 : 1?

Është një thënie e vjetër popullore që korrespodon me natyrën njerëzore dhe harmonin kosmike të ligjësive natyrore. Ajo përafërsisht tingëllon kështu: “Të mirën (veprën e mirë, mirësinë etj.) hudhe në det, ajo do të kthehet vetvetiu, vet”.

Nuk ka njeri apo aderues futbolli nga miliarda teleshikues anë e kënd rruzullit tokësorë që nuk ka pyetur veten ose personin përkrah se kush ishte ai personalitet, jo shumë i njohur për media, të cilin Cristiano Ronaldo e përqafoi në afërsi të tribunave, pas ndeshjes finale Real Madreid – Atletico Madrid (4 : 1)!...

Ja historia e Ronaldos dhe Albert Fantrau

Para disa vitesh Ronaldo shprehej se i gjithë suksesi i tij në futboll lidhej me emrin Albert Fantrau!
“Më duhet të falenderoj mikun tim Albert Fantrau për suksesin tim në futboll. Ne luanim në të njëjtin ekip në Kampionatin e U-18. Kur menagjerwt e Sporting-ut erdhën të na kërkonin, na thanë: “Kush shënon më shumë gola do të merret në akademi.” Ndeshja përfundoi 3-0. Unë shënova golin e parë, Albert realizoj një gol shumë të bukur me kokë…  Tek goli i tretë ai i kaloi të gjithë me solo-aksion, kaloi edhe portierin dhe ajo çfarë i mbetej ishte ta dërgonte topin në rrjetë, por e pasoi tek unë dhe shënova! Kështu unë u mora në akademi… . Pas ndeshjes e pyta, pse? Ai më tha: “Sepse ti je më i mirë se unë”!


Shumë gazetarë shkuan për ta pyetur nëse ishte e vërtetë historia, dhe Fantrau aprovoi cdo gjë, duke u shprehur se jeta e tij futbollistike mbaroi pikërisht aty, pas asaj ndeshje dhe ishte person i pa punë./Kult-Info.Xh.V.


0 comments:

Post a Comment