10.3.14











Ka mjaftueshëm tradhti, urrejtje, dhunë, dhunë

Absurditet në qënien njerëzore mesatare
Për të plotësuar në çdo moment rradhët e çdo lloj ushtrie


Dhe më të aftët për vrasje janë ata që predikojnë kundër
Dhe më të aftët për urrejtje janë ata që predikojnë dashurinë 

Dhe më të aftët për luftë - përfundimisht - janë ata që predikojnë paqe


Ruajuni
Prej burrit mesatar
Prej gruas mesatare
Ruajuni prej dashurisë së tyre

Dashuria e tyre është mesatare, kërkon mediokritetin
Por ka gjenialitet në urrejtjen e tyre
Ka mjaft gjenialitet në urrejtjen e tyre sa për t'ju vrarë ju, për të vrarë çdokënd

Duke mos dashur vetmi
Duke mos e kuptuar vetminë
Ata do të provojnë të shkatërrojnë 
Gjithçka 
Që ndryshon 
Prej tyre

Duke mos mundur
Të krijojnë art
Ata nuk do ta kuptojnë artin

Ata do ta quajnë dështimin e tyre
Si krijues
Vetëm si një dështim 
I botës

Duke mos qenë në gjendje të duan me gjithë zemër
Ata do të besojnë dashurinë tuaj
Të paplotë
E më pas ata do t'ju urrejnë
Dhe urrejtja e tyre do të jetë perfekte

Si një diamant që shkëlqen
Si një thikë
Si një mal
Si një tigër
Si helmi
Arti i tyre më i arrirë!

Henry Charles Bukowski

0 comments:

Post a Comment