17.4.14



Kjo nuk është Venus Williams. Kjo është motra e saj, Serena Williams, ajo që të lë me gojë hapur, kupohet, në fushën e tenisit, apo sic njihet ndryshe, sportit të bardhë.



Vetëm pak ditë më parë ajo ka thënë të jetë krenare me kualitetet fizike të saj, ndërsa tanimë ka filluar të paraqitet ashtu sic nuk e kemi parë më parë, me bikini, duke provuar të nxisë kërshërinë e opinionit kurreshtar. Fotot që ka postuar në rrjete sociale të merkurën, të realizuara në plazhin e Mayamit gjatë relaksit me mikeshat e saj, e kanë argumentuar krenarinë e saj për format muskulore… 




Serena ka thënë për revistën ‘Fitness’ se forma të tilla nuk i ka pas ‘në huj’ më parë: “Kur isha e re nuk isha e kënaqur me fizikun tim. Më pas, kur nisa të fitoja turne, koleget që i kisha moshatare më thonin që e pëlqenin shumë pamjen time dhe unë nisa ta pranoja trupin tim dhe gjoksin e madh. Rëndësi ka që ta pranosh veten ashtu siç je”, thotë 32-vjeçarja tanimë e ‘shëruar kompleksesh’.







0 comments:

Post a Comment