Slogan famoz “burrat
‘sundojnë’ (qeverisin) botën, kurse gratë ‘sundojnë’ (qeverisin) burrat”, sa i
përket rrjeteve sociale është paksa më ndryshe, por gjithsesi në favor të
grave. Burrat, ndonëse në shikim të parë duket sikur kanë cdo gjë në duarë, në
esencë ata asgjë nuk ‘sundojnë’ qeverisin!
Argumentohet se femrat janë
më sociale se meshkujt, ndaj pse mos të jetë kjo e vërtetë edhe online? Pas
mbledhjes së të dhënave nga burime si “Qendra e Kërkimit Peë” dhe “Media Nielsen
dhe Burst”, gazetari i medias online, Alex Hillsberg thotë se seksi i butë
dominon online, veçanërisht kur bëhet fjalë për median sociale.
Rreth 76% e femrave që
kalojnë kohë online thonë se përdorin rrjetin Facebook, krahasuar me 66% të
meshkujve të pyetur. Po ashtu, femrat rrinë më tepër në Tëitter sesa burrat
(18% e grave janë përdoruese, në krahasim me 17% të burrave).
Gratë kalojnë më tepër kohë
në rrjete dedikuara kryesisht fotografive, si Instangram-i (20% e grave
përkundrejt 15% e meshkujve), Pinterest dhe Tumblr.
Reddit dhe rrjetet e
karrierës si LinkedIn priren të favorizojnë më tepër meshkujt, megjithatë me
një faktorë të ulët prej 5%.
Hillsberg thotë se këto
platforma të medias sociale vizuale janë shtuar me rreth 10 milionë përdorues
në 12 muajt e shkuar. Po ashtu, gratë priren ta përdorin median sociale më
shpesh. Në bazë ditore, 30% e grave amerikane që kalojnë shumicën e kohës
online e përdorin atë “disa herë në ditë”, krahasuar me 16% të burrave.
0 comments:
Post a Comment