25.3.14

Zogjtë janë si ne. Hanë, pinë, argëtohen, dashurohen, madje edhe divorcohen… Tjetër punë që ne s’e kuptojnë gjuhën e tyre…

Zogjtë mund të lidhen së bashku si një çift dhe të kalojnë kohë të lumtura mes tyre, por edhe ata mashtrojnë njëri-tjetrin, tradhtojnë madje edhe divorcohen. Një studim i ri ka gjetur se zogjtë që jetojnë në popullsi me një raport seksi të njëanshëm janë më të prirur për t’u ndarë, për t’u përzier dhe për të pasur më shumë partnerë.

Zogjtë në popullatat e dominuara nga femrat ka më shumë gjasa të divorcohen nga bashkëshortët e tyre zogjw, përderisa imoraliteti rritet në mjedise kryesisht të dominuar nga meshkujt, pohojnë shkenctarët.

Studimi ka ekzaminuar sjelljet e ndryshme të 197 llojeve të zogjve dhe ka ardhur te konstatimi se shkalla e divorcit është më e lartë në specie me raport të seksit të njëanshëm femëror. Megjithatë, kur numri i zogjve meshkuj tejkalon ato femra, frekuenca e rritjes së mashtrimit në specie rritet në mënyrë tipike.

Studimi i cili u botua në revistën “Biologjia Aktuale”, doli me konstatimin se dy gjinitë kishin më shumë gjasa të kenw më shumë partnerë kur raporti anonte në drejtim të seksit të kundërt.


“Nëse ka më shumë se një partner seksual, zogjtë tjerë që kanë seks rrallë, kanë më shumë shanse të gjejnë një partnerë të ri të gjinisë njejtë”, thotë Andras Liker, nga Universiteti i Sheffield-it. “Në thelb, seksi i rrallë bën që partneri zog të mashtrojë, të tradhtojë dhe të pëlqejë një shok të ri”, ka shtuar ai në fund të studimit. 

0 comments:

Post a Comment