11.4.14

Dihet që në SHBA futbolli që ne luajmë, nuk është sporti më i popullarizuar; jo vetëm që nuk është sporti më i popullarizuar, por nuk është as në mesin e tri sporteve kryesore. Madje jo që s’është as në mesin e tri sporteve kryesore e assesi më i polpullarizuari, por edhe “Kampionati botërorë” në futboll nuk zgjon interesim sikundër në vendet tjera. Jo vetëm që nuk zgjon interesimin e duhur të opinionit, por edhe interesimi medial nuk ka shfaqw akoma interesim të theksuar që të masivizojë futbollin deri në atë masë, sic ndodhë me disa sporte tjera si p.sh. basketbollin, futbollin amerikan, atletiken, tenisin etj. Jo se futbolli nuk është më pak i prezantuar në media amerikane sesa sportet që u përmendën, por sepse futbolli është sporti më i popullarizuar në mbarë botën dhe do të duhej të ishte më ngacmues për opinionin e gjërë amerikan.
… Por, një gjë që bie në sy  viteve të fundit është interesimi gjithnjë në rritje për futbollin botërorë nga tifozëria e SHBA-ve.
Shumëkush mban mend se vitin e kaluar në Michigen është mbajtur një turne ku kanë marrë pjesë disa nga skuadrat më të mira të botës.
Një turne i tillë duket se tanimë ka synime të bëhet tradicional. Merret vesh se edhe këtë vit do të marrin pjesë disa nga skuadrat elite të kontinentit europian. Shih për këtë, që tani kanë filluar përgatitjet për organizim sa më të mirë të turneut. Madje janë nxjerrë në shitje edhe biletat për të gjitha ndeshjet.
Ajo që është spektakulare përkitazi me këtë turne, është pikërisht shitja e biletave që po bëhet me të madhe, madje duke shënuar rekord të shitjes në të gjitha ndeshjet, bile-bile për ndeshjen që do të zhvillohet më 2 gusht në Michigen në mes të Manchester United - Real Madrid, ka interesim të paparë deri më tani. Janë shitur mbi 100 mijë bileta për vetëm 24 orë, përmes një sistemi online, të paparë dhe paparaparë deri më tani, duke shënuar record të shitjes për një kohë shumë të shkurtër në SHBA!
Ndeshja do të zhvillohet në muajin gusht në kuadër të turneut, i cili u shërben skuadrave edhe për përgatitjet parasezonale nëpër shtetet përkatëse. Në këtë ligë të krijuar enkas për t’i sjellë para publikut amerikanë yjet botërore të futbollit, përpos Manchester UTD e Real Madrid, marrin pjesë edhe Manchester City, Liverpool, AS Roma, Inter Milan dhe Olimpyakos.

"Ne ishim te sigurtë që fansat do të interesoheshin për ta shikuar këtë ndeshje kur kemi parasysh qe takohen dy ekipet më të mëdha në botë, por reagimi kaq i shpejtë i fansave i ka tejkaluar pritjet tona", ka thënë shefi ekzekutiv i evenimentit, Charlie Stillitan.Xh.V.

0 comments:

Post a Comment