29.4.14

Muzikë s’ka shumë lloje, as tri lloje, por vetëm dy lloje: “e mirë dhe e keqe”. Kjo ishte motoja e Edward Kennedy Ellington, i cili u lind më 29 prill 1899, pikërisht në ditën e sotme të para 115 vitesh. Ishte njëri nga kompozitorët më të mirë të shek. XX-të.
- Njeriu i cili u bë një nga kompozitorët më të mirë të shekullit XX , Edëard Kennedy Ellington, lindi në Uashington DC. Që në fillim; i pashëm, i ri, i veshur firmato, ai mori pseudonimin, apo thënë më mirë deminutivin, pse jo edhe emrin përkëdhelës, “Dukë”. Pati sukses në pikture, fitoi një konkurs, i dhanë bursë, la shkollën dhe hapi biznes për pikturim posterash. Por ishte e natyrshme aftësia e tij për interpretim në piano - tërhoqi vemendje dhe premtime. 
Kështu, Dukë Ellington mori rrugët: si 25 vjeçar shkoi në Nju Jork ku u bë i famshëm në klube, studio, radio etj… Më pas do të krijonte pjesë muzikore të vogla e të mëdha për filma, opera, balete, shfaqje Broadëay, madje edhe muzikë kishtare. Mbi 1.000 pjesë muzikore mbajnë emrin e tij. Në vitin 1940, fotografi shqiptaro-amerikan Gjon Mili drejtoi një nga filmat me Dukën duke interpretuar. Sipas Ellingtonit, i cili vdiq në vitin 1974, "ka vetëm dy lloje muzike: të mirë dhe të keqe.".

0 comments:

Post a Comment