4.4.14

Romansiori,novelisti e gazetari i shquar kolumbian, Gabriel Garcia Marquez, fituesi i çmimit Nobel për letërsi, është shtruar në spital për trajtim të infeksionit të mushkërive dhe traktit urinar, kanë thënë zyrtarë Meksikan.

Autori i romaneve e novelave të jashtëzakonshme si “Njëqind vjetë vetmi”, “vjeshta e Patriarkut”, “Kolonelit nuk ka kush t’i shkruaj”, “Kujtime kurvash të trishta”, “Dashuria në kohën e kolerës” e dhjetra libra të tjerë që i kanë bërë vend meritor në piedestalin e krijuesve ‘të pavdekshmëm’, kohëve të fundit ka pasur shumë pak paraqitje publike.

87 vjeqari Gabriel Garcia Merquez ishte fitues i Cmimit Nobel për letërsi në vitin 1982.
Novela e tij e jashtëzakonshme, “Njëqind vjetë vetmi” e botuar në vitin 1967 është trajtuar si ‘zeniti i krijimtarisë’ së tij individuale, duke i bërë vend meritor në tempullin e krijimtarisë letrare, ndër më të vlerësuarat edhe në .Xh.V.

Thënie nga Marquez:
- Nuk të dua për atë që ti je, por për atë që unë jam kur pranë te kam
- Askush nuk i meriton lotët e tu. Ai që i meriton asnjëherë nuk do të të bënte për të qajtë
- Mënyra më e keqe për t’i ndjerë mungesën dikujt, është të ulesh pranë tij/saj dhe ta dish se s'do e kesh kurrë atë
- Ti mund të jesh thjesht një njeri më shumë në këtë botë, por për dikë je vetë bota
- Mos harxho kohën tënde me dikë që nuk i intereson ta kaloje kohën e vet me ty
Mos u mundo shumë. Gjërat më të mira ndodhin atëherë kur nuk i pret

0 comments:

Post a Comment