22.4.14

Lajmi për suspendimin e trajnerit, David Moyes nga bankina e të parit të Manchester UTD ka bërë jehonë të paparë nëpër media botërore. Duket që një gjë e tillë është pritur prej kohësh nga tifozëria e skuadrës që supozohet të jetë pak më pak se 1 miliardë në mbarë botë e pak më shuëm se 700 milion.
Skuadra më e pasur e rruzullit tokësorë nuk ka kaluar pa u vënë në shënjestër edhe të agjencive prestigjioze botërore si “BBC”.

Kjo e përditshme vë në focus influencën e strategut Ferguson, i cili kur iku nëntë muaj më parë ua preferoi drejtuesve të skuadrës pikërisht Moyesin. Ndaj prestigjiozja BBC thekson se hierarkia e Manchestr-it ka bërë më të mirën e mundshme për të vlerësuar një propozim të tillë nga njeriu që e shkroi me shkronja të arta historinë e më shumë se një dekade e gjysmë, duke nënshkruar një kontratë gjashtvjeqare me Moyesin, sipas sygjerimeve të Fergusonit, I cili e kishte parë si pasardhës të denjë të tij. Por kjo doli të jetë një parashikim jo i qëlluar për c’gjë edhe vet Ferguson duhet të bartë pjesën e fajit të tij, thot Phil McNulty : “Sir Alex Ferguson  duhet të marrë pjesën e fajit " në Manchester United , " i cili vlerëson se miratimi i tij që Moyes të drejtoj timonin e skuadrës ka qenë një provë e dështuar dhe me plotë të meta.

Kulmi i marifeteve të Moyesit duket të ketë arritur ‘pikën kritike’ pas humjes së fundjavës nga ish skuadra e dikurshme e tij, Everton për c’gjë ka qenë shumë e kobshme për të gjithë drejtuesit e skuadrës dhe më gjërë duke mos pa dritë në fund të tunelit të itinerarit të skuadrës nën drejtimin e timonierit të quajtur David Moyes. Kjo duket të ketë shkaktuar pezmin e patolerueshëm të pronarëve të Manchester UTD, të cilët më në fund i dhanë fund duke ndërprerë aventuarat e tij.


Kësaj i ka kontribuar edhe vet deklrata e Moyes, i cili citohet të ketë folur për aspekte të një ‘performance të ndyrë’ në humbjen 2-0 nga Everton, duke konfirmuar dyshimin e mëparshëm se ai nuk mund të realizojë standardet e kërkuara të skuadrës dhe kërkesat e tifozëve qindramilionësh.Xh.V.

0 comments:

Post a Comment