3.4.14

Legjenda braziliane, Pele, e ka pranuar se Neymar ishte simulues edhe në kohën sa ishte në Santos. Megjithatë, O’ Rei beson në kualitetin e yllit të Barcelonës, i cili sipas tij, mund të shkëlqejë në Botëror.
Braziliani Pele, i ka komentuar kritikat që i ka marrë Neymar për simulime, duke nënvizuar se sulmuesi i Barcelonës kishte probleme të tilla edhe në periudhën sa ishte pjesë e Santosit. Këto vlerësime Pele i ka bërë duke iu atribuuar simulimit mjeshtëror të brazilianit në ndeshjen Real Madrid – Barcelona 2 : 3.
“Neymar ndonjëherë mundohet të nxjerrë faulla edhe që nuk ekzistojnë. E kishte këtë problem edhe në Santos. Në Evropë, për të gjërat tash kanë ndryshuar. Atje, futbolli është më i vështirë dhe për të kjo është një eksperiencë e shkëlqyeshme”, u shpreh Pele në një intervistë për “ESPN”.
Neymar do të jetë futbollisti nga i cili tifozët brazilianë presin më së shumti në Botërorin 2014, që do të mbahet gjatë verës, pikërisht në vendlindjen e tij.

“Ka shumë presion në të dhe kjo më preokupon paksa. Gjëja më e rrezikshme është se të gjithë presin që ai ta vendos fitoren e skuadrës”, përfundoi deklaratën e tij njeiu I cili kohë të gjatë e kishte ‘ngritur në qiell’ për kualitetet e vecanta, madje duke e favorizuar e cilësuar si futbollistin më të mirë aktualisht të planetit.Xh.V.

0 comments:

Post a Comment