24.3.14

24 mars 1919 – Ne Bronxville, Nju Jork, lindi Lawrence Ferlinghetti poet amerikan, piktor, aktivist liberal, botues. Ai është i njohur për “A Coney Island of the Mind” (1958), përmbledhje me poezi, përkthyer në 9 gjuhë, me shitjen e mbi një milion kopjeve. Fragmente nga dy poezi të Lawrence Ferlinghettit

 Poezi si kryengritje
(shqipërim)
 
“Në se do të jesh poet, krijo vepra të afta
për t’u përgjigjur sfidave të kohës apokaliptike,
Ti je Whitman, Poe, Mark Twain, 
Emily Dickinson dhe Edna St Vincent Millay,
Neruda, Majakovski dhe Pasolini,
je amerikan apo jo-amerikan, 
pushtuesit me fjalë mund t’i mposhtësh... "
 
2
Jam duke pritur 
 
jam duke pritur rastin tim 
për rilindjen e një çudie
për dikë që me të vërtetë të zbulojë Amerikën 
dhe të bërtasë 
për zbulimin 
e një kufiri të ri simbolik perëndimor 
për Shqiponjën amerikane
po pres
me të vërtetë të hapë krahët
dhe të fluturojë drejt 
jam duke pritur 
për Epokën e ankthit 
që të bjerë e vdekur 
jam duke pritur
për luftën të luftohet 
për botën e sigurt 
për anarki 
për vyshkjen e 
e të gjitha qeverive
jam gjithmonë në pritje të 
për rilindjen e një çudie.

0 comments:

Post a Comment